Mickey. 16. Nowheresville, Indiana. Basket Case. House Tyrell. Phantom~

1 234


wearin my Harley Quinn shirt today tho so that makes it a lil better I guess

I literally hate when people come pick me up and they see my house ffffff

ratatit:

i aspire to get to that level of hot where my hair looks like shit and i smell like cigarettes and yesterday’s eyeliner is smudged under my eyes but i still look fine as hell

bettertoburn-than-tofadeaway:

fabled-foreigntongues:

bettertoburn-than-tofadeaway:

fabled-foreigntongues:

MY NEW TRAILER ACTUALLY LOOKS LIKE A HOUSE?!!!?

Moms or dads?

moms tbh

Dude I definitely called that
Swag

pretty sure my dad would die before he lived in a trailer lmao

slayboybunny:

if youre feeling like a big awkward fuck up who messes up everything just think about how if u were a character in a work of fiction sooo many people would see your perceived flaws as lovable and endearing character traits and how youd still be their favorite character to draw coffeeshop AUs of regardless

I really really fuckin hate PDA like no please don’t kiss me in class or at school??

bettertoburn-than-tofadeaway:

fabled-foreigntongues:

MY NEW TRAILER ACTUALLY LOOKS LIKE A HOUSE?!!!?

Moms or dads?

moms tbh

genjigirl:

Best scene ever

getintunee:

Crystal and wood burned necklaces all for sale in my shop ☺️❤️✨

www.etsy.com/shop/GetInTune

MY NEW TRAILER ACTUALLY LOOKS LIKE A HOUSE?!!!?